توپ سایت

ساخت وبلاگ

تور رایگان مشهد با معرفی مکان های گردشگری مشهد

تور شهر مشهد , عکس های مکان های گردشگری مشهد , mashhad

تور داخلی ایران :تور رایگان مشهد با معرفی مکان های گردشگری مشهد را در ادامه معرفی مکان های گردشگری ایران برای شما قرار دادم. همانطور که میدانید شهر مشهد هم از نظر زیارتی و هم از نظر تفریحی از مهم ترین شهر های ایران به حساب می آید.

تور رایگان مشهد با معرفی مکان های گردشگری مشهد

معرفی مشهد :

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است.

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، در شمال شرق ایران و در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۱۵ دقیقه تا ۶۰ درجه و ۳۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۳ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۸ دقیقه و در حوضهٔ آبریز کشف رود، بین رشته‌کوه‌های بینالود و هزار مسجد واقع است. ارتفاع شهر از سطح دریا بطور میانگین حدود ۱۰۵۰ متر (حداکثر ۱۱۵۰ متر و حداقل ۹۵۰ متر) است.

تور مشهد

مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص که در منطقهٔ مرزی بین شمال و جنوب خراسان قرار دارد و هم‌چنین تداخل جبهه‌های مختلف آب و هوایی، دارای آب و هوا و خصوصیات ویژهٔ اقلیمی است و قسمت اعظم دشت مشهد-نیشابور، جزء اقلیم سرد و خشک و قسمتی از دشت مشهد-قوچان، نیمه خشک و سرد و بخش کوچکی از بلندترین ارتفاعات رشته‌کوه‌های بینالود و هزار مسجد جزء اقلیم مرطوب سرد است.
در مجموع شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است.

از مهم‌ترین سوغات مشهد می‌توان به زعفران، زرشک، نبات، هل، خشکبار، ادویه، قالی و گلیم و نمد، انگشتر فیروزه و عقیق، محصولات چرمی و دیگ‌های سنگی اشاره کرد.

تور مشهد

میلیون ها گردشگر از ایران و کشورهای خارجی خصوصا به خاطر زیارت حرم امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر می کنند.

مشهد

حرم امام رضا (ع)

آرامگاه علی بن موسی الرضا (ع) که با نام حرم علی بن موسی الرضا (ع) شناخته می‌شود این مجموعه دربرگیرنده آرامگاه علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین امام شیعیان می باشد. مجموعه حرم امام رضا (ع) از نظر مساحت بزرگترین مسجد و از لحاظ جمعیت دومین در جهان است. از جمله فضاهای مرتبط این مجموعه مسجد گوهرشاد، موزه، دو کتابخانه، چهار مدرسه علوم دینی، گورستان، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سالن غذاخوری برای زائران، رواق‌های وسیع برای نمازگزاران و چندین ساختمان دیگر می باشد. حرم اما رضا (ع) به تنهایی محوطه‌ای به مساحت ۲۶۷۰۷۹ متر مربع را پوشش می‌دهد و در مجموع که شامل هفت صحن می شود، مساحت آن به ۵۹۸۶۵۷ متر مربع می رسد.

تور رایگان مشهد,مکان های گردشگری مشهد,mashhad

تور رایگان مشهد با معرفی مکان های گردشگری مشهد

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 1:18

تور کیش با معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش

تور کیش , عکس شهر جزیره کیش , kish

تور داخلی در ایران : امروز برای شما تور کیش با معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش را قرار داده ایم. در این مطلب با معرفی مکان های مختلف گردشگری کیش به همراه عکس یک تور رایگان کیش قرار داده ایم.

تور کیش با معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش

جزیره کیش :

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند.

جزیره کیش جزیره ای بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر می باشد و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد.
ارتفاع بلندترین منقطه این جزیره حدود ۳۵ متر از سطح دریا می باشد. همچنین جزیره کیش فاقد رودخانه دایمی بوده و تعداد زیادی منابع آب شیرین زیرزمینی دارد.

مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر، تا بوشهر از راه دریایی ۶۷۵ کیلومتر، تا بندر عباس ۲۵۰ کیلومتر، تا بندر لنگه ۹۰ کیلومتر و تا جزیره هندورابی ۲۸ کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیره کیش، بندر چارک می باشد که با این جزیره ۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

تور کیش

جزیره کیش یکی از مهمترین مناطق تفریحی و گردشگری در ایران می باشد که در طول سال بسیاری برای تفریح به این منطقه سفر می کنند.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و آب و هوای جزیره تحت تاثیر توده های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه های زمستان اتفاق میفتد.

ارتباط کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش و بندر کیش انجام می‌شود. پروازهای هوایی، فرودگاه کیش را به بسیاری از شهرهای ایران متصل می‌کنند.

کیش,تور کیش,جاذبه های گردشگری جزیره کیش

شهر حریره کیش

شهر حریره کیش مربوط به سده ۵ تا ۱۰ هجری قمری است که در قسمت شمالی جزیره قرار گرفته است و جز آثار ملی ثبت شده در ایران می باشد. این شهر باستانی یکی از نقاط دیدنی جزیره کیش است و در وسعتى سه کیلومتر مربعی قرار دارد و نمایانگر شهرى بزرگ و آباد در آن زمان می باشد که جمعیت زیادی را در خود جای داده بوده است. در قسمت شمال این منطقه ساختمانهای بندرگاه و دفاتر آن، قابل دیدن است. امروز از این شهر باستانی، نمای از بین رفته  یک شهر وجود دارد که از آن دیواره ها و سقف های به جای مانده است.

کیش,تور کیش,جاذبه های گردشگری جزیره کیش

تور کیش با معرفی جاذبه های گردشگری جزیره کیش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 1:15

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

عکس شهر کربلا عراق,تور کربلا,اماکن زیارتی و زیارتگاه های کربلا,karbala

تور خارجی :امروز برای شما معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا را قرار داده ام. همانطور که میدانید شهر کربلا یکی از مذهبی ترین مکان های دنبال می باشد که مکان های زیارتی مهمی در کربلا وجود دارد. سعی کرده ایم در این مطلب یک تور رایگان به کربلا داشته باشیم امیدوارم لذت ببرین.

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

معرفی کربلا :

شهر مقدس کربلا در صد کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع شده است.در زمان حیات امام علی (ع) این شهر را به اسامی نینوا و شط الفرات نیز می‌شناختند. جمعیت شهر کربلا براساس آمار سال ۲۰۰۳ در حدود ۵۷۲٫۳۰۰ نفر است و این شهر مرکز استان کربلا است.

شهر کربلا پس از شهر‌های مکه، مدینه منوره، بیت‌المقدس و نجف، مقدس ترین شهر شیعیان جهان محسوب می‌شود. در واقع در نزدیکی همین شهر بود که واقعه مصیبت بار عاشورا رخ داد.

تور کربلا :همانطور که میدانید سالانه گردشگران زیادی به کربلا سفر می کنند که میتواند اربعین را باشکوه ترین اجتماع در جهان نامید.

کربلا

کربلا از ثروتمندترین شهر‌های عراق است و منابع اصلی درآمد آن از زائرین اماکن متبرکه و کشاورزی است و بویژه محصول خرما است. این شهر از دوبخش قدیم یا بخش مذهبی و کربلای جدید تشکیل شده است. مدارس اسلامی و ساختمان‌های دولتی زیادی نیز در کربلا متمرکز شده‌اند.

به دلیل وجود مرقد مطهر امام حسین در شهر کربلا ، ۱۰۰ مسجد و ۲۳ مدرسه دینی در این شهر ساخته شده‌اند.

عکس کربلا

معرفی و عکس اماکن زیارتی کربلا با تور رایگان کربلا

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 16:48

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

مسجد مقدس جمکران قم , عکس مسجد امام زمان (عج) , jamkaran

تور داخلی در ایران :امروز برای شما معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس را قرار داده ام. امیدوارم مورد رضایت شما باشد و پیشنهاد میکنم حتما و حتما از مسجد جمکران یا همان مسجد امام زمان (عج) در قم دیدن کنید.

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

معرفی مسجد مقدس جمکران :

مهمترين پايگاه شيعيان شيفته و عاشقان دل سوخته حضرت بقية الله، ارواحنا فداه، مسجد مقدس جمكران، در شش كيلومترى شهر مذهبى قم است. مطابق آمار، همه ساله، بيش از پانزده ميليون عاشق دل باخته، از سر تا سر ميهن اسلامى و جهان، در اين پايگاه معنوى، گرد مى آيند، نماز تحيّت مسجد و نماز حضرت صاحب الزمان، عجل الله تعالي فرجه الشريف، را در اين مكان مقدس به جاى مىآورند، با امام غايب از ابصار و حاضر در امصار و ناظر بر كردار، رازِ دل می گویند، استغاثه مى كنند، نداى «يا بن الحسن!» سر مى دهند، از مشكلات مادّى و معنوى خود سخن مى گويند، با دلى خونبار، از طولانى شدن دوران غيبت، شكوهها مى كنند.

مسجد جمکران در کنار حرم حضرت معصومه (س) از مهمترین مکان های گردشگری در شهرر قم می باشد که هر ساله افراد زیادی خصوصا در روزهای سه شنبه به این مکان زیارتی می روند.

جمکران

قدمت و تاریخه جمکران :

آن چه مسلم است، اين است كه اين مسجد، بيش از يك هزار سال پيش به فرمان حضرت بقية الله، ارواحنا فداه، در بيدارى، نه در خواب تأسيس گرديد و در طول قرون و اعصار، پناهگاه شيعيان و پايگاه منتظران و تجلّیگاه حضرت صاحب الزمان (عليه السلام)  بوده است.

ساخت این بنا به نقل عالم معاصرمحدث نوری به فردی به نام شیخ حسن بن مثله جمکرانی مربوط می‌شود، به گفته او که در بیداری با امام دوازدهم شیعیان، مهدی دیدار کرده است و حجت ابن الحسن دستور ساخت مسجد را به وی داده است.

مسجد امام زمان (عج)

منبع :مسجد مقدس جمکران

 

مسجد مقدس جمکران

مجموعه ای از تصاویر و عکس های مسجد مقدس جمکران در قم
 

مسجد مقدس جمکران,عکس جمکران,مسجد امام زمان (عج)

معرفی مسجد مقدس جمکران در قم به همراه عکس

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 16:43

معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس

عکس رستوران انار محمدرضا گلزار , آدرس و تلفن رستوران anar انار

رستوران های ایرانی :امروز برای شما معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس را قرار داده ایم که امیدوارم این مطلب مورد پسند شما عزیزان باشد.

معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس

همانطور که میدانید خیلی از افراد مشهور و سرشناس خصوصا ورزشکاران و بازیگران در مکان های مختلف رستوران احداث کرده اند. محمدرضا گلزار بازیگر مشهور ایران هم در یکی از نقاط تهران رستوران انار را احداث کرده است تا در کنار بازیگری مشغول فعالیت دیگری نیز باشد.

از این رستوران پیش تر در سریال فریدون جیرانی به نام «تعبیر وارونه یک رویا» رونمایی شده بود و نام این رستوران از آن زمان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود.

آدرس رستوران انار

آدرس رستوران انار محمدرضا گلزار همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید افریقا – گلفام – پلاک ۴۹ می باشد.

گفته میشود محمدرضا گلزار رستوران انار را به کمک برادرش بردیا مدیریت می کند.

رستوران محمدرضا گلزار

معرفی و عکس های رستوران انار محمدرضا گلزار +آدرس

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 16:33

استقبال از حوزه گردشگری ایران در نمایشگاه لندن

استقبال از حوزه گردشگری ایران در نمایشگاه لندن

اخبار گردشگری :همانطورر که میدانید گردشگری در دنیای امروز به یکی از درامد های کشورها تبدیل شده است که متاسفانه به دلایل مختلف گردشگران زیادی به کشور ما ایران نمی آیند.

به گزارش گشت رایگان :علاقه مندان به حوزه گردشگری ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه این نمایشگاه سه روزه، از برداشته شدن تحریم‌ها پس از برجام و بازگشت ایران به مدار جامعه جهانی و فرهنگ، تاریخ و تمدن غنی کشورمان، از اصلی‌ترین عواملی ذکر می کنند که گردشگران خارجی را مجذوب سفر به ایران کرده است.

«دیانا» یک شهروند انگلیسی که از غرفه «کوله‌بار سفر» دیدن می‌کرد، با اشاره به امنیت بالای کشورمان‌، گفت: ایران در قیاس با سایر کشورهای منطقه‌ای که درگیر تروریسم و یا مسائل درونی‌شان هستند، کشوری امن و مردمش آن‌طور که شنیده‌ام مهمان‌نواز هستند.

وی افزود: ما انگلیسی‌ها به‌شدت به گردشگری و دنیاگردی علاقه داریم و ایران از جمله کشورهایی است که اکنون در صدر جدول مقاصد گردشگری ما قرار دارد.
«فدریکو اسکاراموشی» از آژانس ایتالیایی «دی ویاژی» نیز از افزایش علاقه‌مندی گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران خبر داد.

وی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: شمار زیادی از گردشگران ایتالیایی ابراز علاقه کرده‌اند که می‌خواهند به ایران سفر کنند و به همین دلیل من امروز اینجا آمده‌ام تا با آژانس‌های مسافرتی ایرانی به‌منظور برگزاری تورهای گردشگری به ایران هماهنگی کنم.

این فعال حوزه گردشگری، اشتراک فرهنگی و تاریخی میان ایران و ایتالیا را از اصلی‌ترین عواملی برشمرد که سبب علاقه‌مندی گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران شده است.

وی همچنین بیان داشت: گردشگران ایتالیایی نگران عدم دسترسی به کارت‌های بانکی‌شان نیستند و برای مدت اقامتشان در ایران پول نقد به همراه خواهند آورد؛ بنابراین این مساله به‌عنوان مشکل به‌حساب نمی‌آید.

اسکاراموشی در ادامه ثبات امنیتی در ایران را به ‌عنوان عاملی مهم و کلیدی برای فعالان حوزه گردشگری برشمرد و گفت: ایرانی‌ها بایستی بیشتر تبلیغ کنند و نشان دهند که ایران مقصد امنی برای گردشگران خارجی به شمار می‌آید.

«نیکولاس کارالومبوس» از شرکت یونانی «هلنیک سی پلینز» نیز که منتظر گفت‌وگو با مدیر یکی از آژانس‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بود، گفت که علاقه‌مند است خدمات شرکتش را به ایران توسعه دهد.

او گفت که شرکتش خدمات هواپیماهای دریایی ارائه می‌دهد و با توجه به گستردگی و تنوع آبی در ایران، قصد دارد هواپیماهای گردشگری شرکتش را در ایران به پرواز درآورد.

کارالومبوس بیان داشت که ایران در مسیر درستی برای بازگشت به جامعه جهانی قرار دارد و موانعی که متعاقب سال‌ها تحریم به منزوی شدن ایران دامن زده بود، به‌تدریج مرتفع خواهد شد.

وی بابیان اینکه «ایران کشور مهمی است و تحریم‌ها علیه این کشور برداشته‌شده» مدعی شد: ایران به‌زودی به قطب بزرگ گردشگری در دنیا تبدیل خواهد شد و به همین خاطر ما تلاش می‌کنیم تا جایگاه خودمان را از اکنون مشخص کنیم.

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ‘بازار سفرهای جهانی’ روز دوشنبه با حضور فعالان حوزه گردشگری جهان از جمله شماری از شرکت های گردشگری ایرانی و نیز مقامات دولتی و علاقه مندان به صنعت توریسم ،در لندن گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه گردشگری از ۱۸۲ کشور جهان از حوزه های خاورمیانه، آسیا، آمریکا، آمریکای لاتین، اروپا ، آفریقا و نیز دهکده جهانی حضور دارند.

وظیفه معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان در این دوره را ۱۳ موسسه مسافرتی و گردشگری «ایران دوستان»، «ایران راستین»، «درنا گشت» ،«پاسارگاد»، «کوله بار سفر»، «تور شقایق آبی آریا»، «پردیسان تور»، «نارگ جدید»، «سبط تور»، «ارتباط گستر»، آژانس مسافرتی «ققنوس»، آژانس مسافرتی «سیروس صحرا» و شرکت جهان گردی «آیتو» برعهده دارند.

به گفته کارشناسان حوزه گردشگری، اهمیت این نمایشگاه از آن جهت است که روند فزاینده بحران ها در منطقه خاورمیانه و حوزه بالکان ، از جمله حملات گروه های تروریستی، سبب شده است تا گردشگران خصوصا گردشگران اروپایی ملاحظات بیشتری را در برنامه های مسافرتی شان اعمال کنند.

گفتنی است یکی از غرفه های این نمایشگاه متعلق به وزارت گردشگری فلسطین است.

ماجد اسحاق نماینده وزارت گردشگری تشکیلات خودگران فلسطین به خبرنگار ایرنا گفت که به رغم مانع تراشی های رژیم صهیونیستی اما تنها در سال گذشته بالغ بر یک میلیون گردشگر خارجی از فلسطین دیدن کرده اند.

اسحاق گفت: برخی گردشگران خارجی در اقدامی نمادین برای دیدن از بیت المقدس و اراضی اشغالی به ما مراجعه می کنند.

وی بیان داشت که در جریان بازدید گردشگران خارجی تاکنون حوادث تروریستی گزارش نشده است.

نمایشگاه بازار سفرهای جهانی به مدت دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.
انتشاردهنده: قاسم شریعتی
منبع:ایرنا

فری گشت

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 16:29

شروع آموزش نیروهای انتظامی برای انتخابات

شروع آموزش نیروهای انتظامی برای انتخابات

اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ :با نزدیک شدن به انتخابات تلاش های نیروهای انتظامی نیز افزایش خواهد یافت تا در انتخابات مشکلات امنیتی وجود نداشته باشد. اکنون خبرهایی از شروع آموزش نیروهای انتظامی برای انتخابات منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام و به نقل از ایسنا :سردار محمد شرفی در حاشیه همایش کلانتری و پاسگاه‌ها در استان کردستان و در جمع خبرنگاران بااشاره به عملکرد نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال، اظهار کرد: با اقدامات نیروی انتظامی شاهد کاهش ۴۴ درصدی در زمینه جرایم خشن و ۱۱ درصدی تجاوز به عنف در سطح کشور بوده‌ایم.

وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری با توجه به اقدامات نیروی انتظامی شاهد کاهش ۴ درصدی سرقت و ۹ درصدی سرقت مسلحانه در سطح کشور بودیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: این امر به واسطه یک مدل و الگوی مشارکتی بسیار خوب ناجا، ساختارهای امنیتی و نظامی و مردم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه بیشتر سارقان معتادان متجاهر هستند، بعد از دستگیری سارقان مردم نمی‌توانند به اموالشان برسند که این امر مورد مطلوب نیروی انتظامی نیست،  عنوان کرد: در این راستا به دنبال اجرای برنامه‌ای هستیم، که با استفاده از تکنولوژی و ساختارهای بخش خصوصی نرم افزارهایی را طراحی کنیم تا از اموال مردم مراقبت ویژه‌ای شود. تا مردم بیمه شوند و اگر این مراقبت‌ها نتبجه بخش نبود و اموال سرقت شد، مردم بتوانند به اموالشان برسند.

وی اعلام کرد: ما در تلاشیم تا حداقل خسارت شهروندان باز پرداخت شود و امنیت بالا رود که این امر هم مطالبه مقام معظم رهبری  و هم مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی  با اشاره به اینکه در ایام محرم شاهد رستاخیزی از حضور مردم در مراسمات این ایام هستیم، افزود: ایام محرم ۵۴ هزار نفر از مردم در مساجد، تکایا و حسینه‌ها حضور داشته‌اند.

سردار شرفی با اشاره به برپایی هزار تجمع در ایام سوگواری محرم عنوان کرد: ۸۰ هزار نفر از کارکنان انتظامی و پلیس افتخاری کار تامین امنیت این مراسم‌ها را بر عهده داشتند که در نتیجه اقدامات صورت گرفته این مراسم بدون کوچک‌ترین حادثه امنیتی به پایان رسید.

اخبار انتخابات

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:41

انتخابات اسلامی برپایه اخلاق و فرهنگ می باشد

به گزارش ایسنا(نمایندگی قم)، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس قم با اشاره به سالروز سفر تاریخی و پربرکت رهبرمعظم انقلاب به قم در سال 89 اظهار کرد: معظم‌له در سفر خود به این شهر جهادی مباحثی را در باب مسائل عمومی مردم و وظایف روحانیت و حوزه بیان فرمودند.

انتخابات ریاست جمهوری

امام جمعه قم افزود: در این سفر رهبر معظم انقلاب بر جایگاه قم، جوانان این شهر و سابقه و پیشینه جهانی و نقش انقلابی قم در تاریخ تأکید داشتند قم به‌عنوان یک شهر اسلامی باید الگوی مهمی برای مردم جهان باشد.

وی تصریح کرد: بخشی از سخنان معظم‌له در خصوص حوزه بود و حتی در دیدار اخیر با اعضای شورای حوزه انتظاراتی را بیان فرمودند که از انتظارات مراجع عظام نیز می‌باشد در این باره حوزه باید پاسخگوی نیازهای جامعه و مردم و اخلاقی و معنوی باشد و طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب بتواند روح اخلاق را به جامعه تزریق کند.

اعرافی گفت: مردان و زنان و جوانان همه باید جایگاه واقعی قم را بشناسند و سبک زندگی خود را متناسب با قم که بلدالامین و پایگاه دین و انقلاب است انتخاب کنند در این خصوص همه باید به منویات رهبری توجه داشته باشیم و وظایف خود را در قبال فرمایشات ایشان بدانیم.

امام جمعه قم هم‌چنین اشاره‌ای به فرمایشات رهبری در نشست با نخبگان کشوری کرد و افزود: معظم‌له تأکید داشتند دانشگاه و جوان نخبه ما باید انقلابی باشد و بر پای خود بایستد و بی‌اعتنا به قدرت‌های جهانی بوده و تولید علمی را توسعه دهد.

وی گفت: جوان نخبه ما نباید مرعوب دشمنان و قدرت‌های جهانی شود و در تولید علم تلاش‌های بیشتری را به ثمر بنشاند خوشبختانه جوانان توانسته‌اند شاخصه‌های علمی را در بخش‌های مختلف ارتقاء ببخشند اما لازمه توسعه و شتاب علمی، تلاش روزافزون است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور درباره سیاست‌های انتخاباتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این سیاست‌ها در 18 بند ابلاغ شد که طبق آن انتخابات اسلامی بر اساس اخلاق و فرهنگ غنی اسلامی انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات اسلامی انتخاباتی است که از منابع پاک استفاده شود و در آن افراد اصلح انتخاب شوند در این انتخابات عدالت حاکم است و نظارت دقیقی بر آن انجام می‌گیرد در این باره تلاش شود انتخاباتی انجام شود که برگزارکنندگان و ناظران بر آن الگوئی از انتخاباتی سالم و مردم‌سالار دینی بر پایه اخلاق و ارزش‌های الهی را ارائه کنند.

اعرافی در خصوص عزاداری سیدالشهداء تصریح کرد: امسال در بیش از 100 کشور پرچم‌های عزاداری برافراشته شد ما می‌بینیم که هر سال بر عمق محتوا و شکوه آن افزوده می‌شود.

وی گفت: متأسفانه در ایام عزاداری گروه‌های تندرو با تحریک آل‌سعود و اسرائیلی‌ها معترض عزادارن در چند کشور شدند و عده‌ای را در نیجریه و افغانستان به شهادت رساندند و ساختمان‌هایی را تخریب کردند.

امام جمعه قم تصریح کرد: ما ضمن همبستگی با مظلومان و مصیبت‌دیدگان می‌گوئیم مشعل عشق به سالار شهیدان تنها مختص شیعیان نیست و خداوند از این مشعل پشتیبانی می‌کند.

وی گفت: اسرائیل و سعودی‌ها بدانند که شعار ملت مسلمان ایران و جهان شعار هیهات منا ‌الذله است و ما با فرهنگ حسینی در مقابل مستکبران ایستادگی می‌کنیم.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه درباره وضعیت موصل در عراق افزود: جوانان شیعه و سنی درصدد خاموش کردن فتنه تروریست‌ها در منطقه هستند هرچند آل‌سعود و امریکا و قدرت‌ها در منطقه اجازه نمی‌دهند ریشه فساد و تروریست خشکانده شود امید است به فضل الهی همه توطئه‌های آمریکا و آل‌سعود و اسرائیل خنثی شود.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رعایت اصول مهم در حفظ روابط خانوادگی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: امانتداری و صداقت دو اصل مهم که در سلامت خانواده و جامعه است و این دو را در مسیر رشد و تعالی و سعادت قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: در کانون خانواده زن و مرد باید نسبت به هم امین باشند و هیچ‌گاه به یکدیگر خیانت نکنند، چون پایه‌های خانواده را از هم فرو می‌ریزد هم‌چنین در جامعه نیز باید نسبت به صیانت از امانت توجه داشته باشیم.

امام جمعه قم افزود: در جامعه اسلامی نیز بیت‌المال امانتی در دست مسئولان است و احکام شریعت نیز امانتی در دست فقیهان می‌باشد که باید از آن صیانت کنند باید توجه داشت که قاعده امانت‌داری، عقلانی است و هیچ‌کس نباید به امانت دست درازی کند.

وی در خصوص صداقت نیز خاطرنشان کرد: صداقت موجب تحکیم روابط می‌شود و یک اصل مهم در اسلام است که موجب بهبود روابط چه در خانواده و یا در جامعه اسلامی می‌شود.

انتخابات 96

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:36

حضور ابوعزرائیل در نبرد با داعش در آزادسازی موصل +عکس

حضور ابوعزرائیل در نبرد با داعش در آزادسازی موصل +عکس

اخبار داعش :یکی از افراد در حال مبارزه با داعش ابوعزرائیل نام دارد که شجاعت او در نبرد با داعش باعث محبوبیت او شده است. اکنون تصاویری از حضور ابوعزرائیل در نبرد با داعش در آزادسازی موصل منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام :«ابو عزرائیل» مجاهد مشهور عراقی در جریان عملیات آزادسازی موصل از دست گروه تروریستی داعش از «ابومهدی المهندس» فرمانده میدانی بسیج مردمی عراق استقبال کرد.

ابوعزرائیل، از چهره های بسیار معروف بسیج مردمی در عراق است.

نام اصلی او، «ایوب فالح الربیعی» است. وی در زمان صدام، دستگیر و به اعدام محکوم شده بود، اما پیش از اعدام موفق به فرار شده بود و به همین سبب، مردم، او را ابوعزرائیل می‌خوانند.

وی قبلا استاد تربیت بدنی یکی از دانشگاه‌های عراق بود، ولی با آغاز بحران داعش و پس از فتوای مرجعیت، کار خود را رها کرد و به نیروهای بسیج مردمی ملحق شد.

ابوعزرائیل که برای نخستین بار با «شمشیر» و «تبر» در عملیات آزادسازی تکریت حضور داشت هم‌اکنون از فرماندهان گردان‌های امام علی (ع) از گروه‌های تابع بسیج مردمی است که به دلیل اثبات دلاوری‌های خود در نبرد با داعش بسیار معروف شده است.

ابومهدی المهندس نیز تأکید کرده که این گروه در نبرد آزادسازی موصل نقش اصلی را دارد و از نظر راهبردی، مهمترین گروه در این عملیات به شمار می‌رود.

فرمانده میدانی و جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی با اشاره به اینکه هدف از این عملیات فقط مرکز موصل نیست، بلکه مناطق گسترده ای از اطراف آن را نیز شامل می‌شود، اعلام کرد: در حال حاضر ما به عنوان بسیج مردمی مأمور آزادسازی محور غربی این شهر هستیم… با نیروهای کُرد روابط خوبی داریم… در نبرد با داعش مانند عملیات شکستن محاصره آمرلی و در آزادسازی السعدیه و جلولاء با نیروهای کُرد همکاری داشتیم.

وی درباره نقش مهم و برجسته جمهوری اسلامی ایران در بیرون راندن داعش از خاک عراق گفت: از روز اول اشغال شهرهای عراق توسط عناصر تروریستی وابسته به داعش، جمهوری اسلامی به صورت کارآمد، اساسی و مستقیم در این جنگ بزرگ سهیم بود. درست در زمانی که همه عراق را رها کرده بودند. اگر حمایت جمهوری اسلامی از عراق در زمینه تسلیحات و تجربه نبود، نمی‌توانستیم اراضی اشغال شده را از داعش باز پس بگیریم. برادر عزیر و فرمانده شجاع قاسم سلیمانی نقش برجسته ای در پیروزی در این نبردها داشت. [او] با درخواست دولت عراق آمد. این مسئله درباره حزب الله لبنان نیز صدق می‌کند که از نیروهای عراق به ویژه الحشد از نظر مشورتی، آموزشی و تجربی حمایت کردند.

ابوعزرائیل

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:32

ب ،اولین نشانه های بارداری در روزهای نخست

ب ،اولین نشانه های بارداری در روزهای نخست

زناشویی :در این مطلب به ب ،اولین نشانه های بارداری در روزهای نخست خواهیم پرداخت. شما خانم ها میتوانید با خواندن این مطلب خیلی زودتر به باردار بودن یا نبودن خود پی ببرید.

اصولاً بارداری با تعییرات فراوانی توام است . این تغییرات هم جسمی و هم روحی می باشند اما در نظر داشته باشید که این تغییرات در تمام خانم ها یکسان نیستند و معمولاً شدت و ضعف دارند و به یاد داشته باشید که شاید یک یا چند نشانه زیر شامل حال شما نشود همیشه با وجود این علایم به بارداری خود شک کنید حتی اگر از روش ضد بارداری استفاده می کنید.در زیر به تعدای از علایم هشدار دهنده اولیه حاملگی اشاره می کنیم.

لکه بینی و دل درد

چند روز بعد از لقاح تخمکه بارور شده خودشو به دیواره رحم می چسباند که این باعث بوجود آمدن یکی از اولین علایم بارداری یعنی لکه بینی و دل درد میشه. این اتفاق بین ۶ تا ۱۲ روز بعد از بارور شدن تخم رخ میده.

لکه بینی و دل دردی که پیش میاد یک چیزی مثل دوران پریود میمونه برای همین بسیاری از خانم ها این لکه بینی رو با شروع پریودشون اشتباه می گیرند و کلی خوشحال میشوند که بالاخره پریود شدند اما امان از دل غافل !!

در بعضی خانم ها علاوه بر خونریزی و لکه بینی ممکنه ترشحات شیری مانند هم از رحمشون داشته باشند که دلیلش ضخیم شدن دیواره رحم بعد از بارور شدن تخم میباشد.

این ترشحات که ممکنه در سرتاسر دوران حاملگی ادامه پیدا بکنه طبیعی هستش و نیاز به درمان نداره ولی اگر بوی بدی میده و همراه با خارش باشه، حتما به دکترتون بگید تا ببینه چه خبره .

تاخیر در پریود

ساده ترین و مهم ترین و سریع ترین علامت بارداری . اگر شما پریودتون به تاخیر افتاده ، قبل از اینکه به فکر  راه چاره باشید، یا بدنبال سیسمونی بچه برید،  دقت کنید که ممکنه تاخیر در پریودتون به خاطر افزایش و یا کاهش وزن شدید، مشکلات هورمونی، استرس و یا دلایل دیگه ای غیر از حاملگی باشه.

حساس شدن و دردناک بودن سینه ها

یکی از شایع ترین نشانه های بارداری حساس شدن سینه ها و نوک سینه هاست که معمولاً در طی ۳ هفته اول بارداری خود را به وضوح نشان می دهد . متورم و دردناک شدن سینه ها شبیه قبل از پریود است . این درد پس از اتمام سه ماهه نخست به میزان زیادی کاهش پیدا می کند زیرا بدن خودش را با میزان هورمون ها تطبیق داده است

حالت تهوع و بیزاری از غذا

اگر تازه باردار شده باشید، بعید نیست از بوی قرمه سبزی یا قهوه حالتان بد شود و برخی از رایحه ها منجر به حالت تهوع شما بشوند. با اینکه به طور صددرصد تایید نشده است، اما این روند احتمالا عوارض افزایش هورمون استروژن در بدن است. ممکن است در این دوران متوجه شوید دیگر به غذاهایی که تاکنون عاشق آنها بوده اید، علاقه ای ندارید. تهوعبرخی از زنان یک ماه پس از باردار شدن دچار حالت تهوع های صبحگاهی می شوند. برخی دیگر نیز یک یا دو هفته زودتر این اتفاق رخ می دهد. البته این حالت مختص صبح نیست. حالت تهوع به همراه و یابدون استفراع می تواند در هر ساعتی از روز اتفاق بیفتد. حدود نصف زنان باردار که دچار تهوع می شوند پس از قدم گذاشتن به سه ماهه دوم، کاملا خوب می شوند. البته گاهی ممکن است تا ماه چهارم نیز ادامه داشته باشد

تغییر حالات روحی

بسیار نرمال و طبیعی است که تعادل احساسی نداشته باشید و خیلی زود تغییر حالت دهید. دلیل آن تغییر هورمون های بدن و تاثیر آنها روی سیستم عصبی است. هر فردی واکنش متفاوتی به این موضوع دارد. برخی از زنان باردار دچار افزیش احساسات – خوب یا بد – می شوند و برخی دیگر افسرده یا مضطرب می شوند.

تکرر ادرار

تغییرات هورمونی ایجاد شده باعث می شوند تا جریان خون در ناحیه کلیه افزایش پیدا کند. این مساله باعث می شود تا مثانه خیلی سریع پر شود و شما مجبور هستید خیلی زود به زود دستشویی بروید. این نشانه از اوایل هفته ششم در سه ماهه نخست آغاز می شود. تکرر ادرار در طول بارداری ادامه خواهد داشت و بعد از ۳ ماهگی بتدریج بهبود می یابد .

خستگی

احتمال دارد به دلیل افزایش پی در پی هورمون پروژسترون باشد که روی خواب زنان باردار تاثیر می گذارد. البته حالت تهوع های صبحگاهی و تکرر ادرار در طول شب نیز در خستگی و بی حالی بی تاثیر نیستند. پس از ورود به سه ماه دوم، کمتر احساس خستگی خواهید داشت. البته این حس دوباره در انتهای بارداری به سراغ شما خواهد آمد زیرا مدام در حال حمل وزن بیشتر از خود هستید و شب ها نیز راحت نمی خوابید

یبوست

به دلیل افزایش هورمون پروژسترون در بارداری که عملکرد سیستم گوارش را کند می کند، یبوست در بارداری امری رایج است. برای کاهش این عارضه، آب زیاد مصرف کنید، ورزش کنید و از مواد غذایی فیبردار استفاده نمایید.

حالت سرگیجه

حالت سرگیجه و ضعف کردن به دلیل باز شده عروق، کاهش فشار خون و کاهش قند خون در بانوان باردار مشاهده می شود.

توقف عادت ماهانه

برای آن دسته از خانم هایی که قاعدگی مرتب دارند توقف عادت ماهانه می تواند نشانه خوبی باشد . امااگر قاعدگی منظمی ندارید با مشاهده نشانه های دیگر همچون تکر ادرار، حالت تهوع، سفت و دردناک شدن سینه ها و … می توانید احتمال دهید که باردار هستیددر این شرایط سریعاً به پزشک مراجعه کرده و با انجام آزمایش های مختلف از صحت آن اطمینان حاصل کنید .

تشیص بارداری به وسیله تستهای آزمایشگاهی

از طریق آزمایش خون و آزمایش ادرار ، مثبت یا منفی بودن حاملگی مشخص می شود .هر دو قسمت از طریق اندازه گیری هورمون گنادوتروپین انجام می شود . میزان این هورمون در آزمایش خون از روز ۸ تا ۱۰ و در آزمایش ادرار از ۲۱ تا ۲۸ حاملگی قابل تشخیص است . گاهی اوقات ممکن است با وجود حامله بودن جواب آزمایش منفی باشد . در این حالت چنانچه علایم ذکر شده بالا را داشتید بعد از یک هفته مجدداً آزمایش را تکرار کنید .

افزایش دمای عمومی بدن

هنگامی که دمای بدن شما هنگام صبح و پیش از بلند شدن از جا و خوردن غذا، خیلی بالاست و این مساله تا ۳ هفته همچنان ادامه داشت، احتمالا باردار هستید

ب ،اولین نشانه های بارداری در روزهای نخست

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نشانه های بارداری در روزهای اولیه,نشانه های بارداری در روزهای اول,نشانه های بارداری در روزهای اول چیست,نشانه های بارداری در روزهای نخست,علامت های بارداری در روزهای اول,نشانه های بارداری در چند روز اول,نشانه های حاملگی در روزهای اول بارداری,از نشانه های بارداری در روزهای اول,نشانه هاي بارداري روزهاي اول,علائم و نشانه های بارداری در روزهای اول, نویسنده : نیما toopsite بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:28

پ ،از عجله در نخستین رابطه جنسی پرهیز کنید

پ ،از عجله در نخستین رابطه جنسی پرهیز کنید

زناشویی :امروز برای شما پ ،از عجله در نخستین رابطه جنسی پرهیز کنید را قرار داده ایم. همانطور که میدانید عجله در هر کاری باعث ایجاد مشکلاتی می شود. در رابطه جنسی خوب نیاز به صبر و حوصله است.

به گزارش میهن گرام و به نقل از سلامت آنلاین، دکتر محمد علی زارعیان، گفت: برقراری روابط زناشویی در طب نوین مقوله ای لذت بخش محسوب می شود که همسران به آن مبادرت می ورزند، اما برقراری این روابط در طب سنتی متضمن رعایت تدابیری است که مهمترین آن پرهیز از عجله در مقاربت به خصوص در اولین رابطه زناشویی است.

به گفته وی، یکی از سنت های غلط در کشور ما این است که فرد را بدون دادن پیش زمینه های لازم، ملزم به نزدیکی در شب اول می کنند. در حالیکه که در این زمینه باید اصولی حرکت کرد و تا قبل از رسیدن همسران، به اعتماد به نفس و اخت بیشتر به یکدیگر، اقدام به مقاربت نشود.

این متخصص تصریح کرد: عجله در شب زفاف، معمولا چند عارضه به دنبال دارد اول اینکه اضطراب ابتدایی ارتباط جنسی را تشدید می کند و تشدید اضطراب منجر به خشکی و تنگی مجرای زنان و انزال زودرس در مردان می شود و این اتفاق به دردناک بودن نزدیکی برای طرفین، ایجاد حس تنفر در زن و احساس سرزنش و گناه در مرد می انجامد.

دکتر زارعیان، با اشاره به اینکه رعایت آراستگی، نظافت و بهداشت بدن، استفاده از رایحه خوش و دهان خوشبو از جمله الزامات یک رابطه رضایتمند است، افزود: اینکه انجام امور پیش زمینه مقاربت، در هر دو طرف باید تداوم یابد وتامل و برقراری آرامش و تمرکز باید در تمام مراحل روابط مد نظر طرفین باشد ، چرا که هیچ چیزی به اندازه عجله مانع رسیدن به لذت مطلوب در رابطه زناشویی نمی شود.

پ ،از عجله در نخستین رابطه جنسی پرهیز کنید

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:24

بررسی میان زایمان طبیعی و سزارین + فیلم زایمان طبیعی

زایمان طبیعی , سزارین , فیلم زایمان طبیعی

زناشویی :امروز برای شما بررسی میان زایمان طبیعی و سزارین + فیلم زایمان طبیعی را قرار داده ایم. امیدوارم با بالا بردن آگاهی خود و سوال از دکترهای کار بلد بهترین روش را برای به دنیا آودن فرزند خود انتخاب کنید.

اگر شما هم گیج شده اید و نمی دانید کدام روش زایمان را انتخاب کنید این مطلب راهنمای شماست تا با عوارض و مزایای هر کدام از این دو روش آشنا شوید و با چشم باز انتخاب کنید.

ایران از نظر آمار سزارین در جهان رتبه دوم را دارد. این خبری است که در هفته های اخیر اعلام شد و نگرانی ها درباره شیوع بیش از حد سزارین در میان زنان ایرانی را برانگیخت ولی کم نیستند خانم هایی که از عوارض زایمان طبیعی رنج می برند و از اینکه سزارین را به جای روش طبیعی انتخاب نکرده اند، پشیمانند. اینکه بالاخره زایمان طبیعی بهتر است یا سزارین، بهانه ای شد تا با دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان و همچنین ناهید خداکرمی، رئیس انجمن مامایی ایران صحبت کنیم تا بگویند هر یک از این روش ها چه عوارضی به دنبال دارند تا خانم های بارداری که این گزارش را مطالعه می کنند، با مقایسه دو دسته عوارض، تصمیم بگیرند به چه روشی زایمان کنند.

زایمان طبیعی

عوارض کوتاه مدت:

۱ انقباض های رحم در حین زایمان مادر
۲ نامرتب شدن ضربان جنین
۳ تحت فشار قرار گرفتن بند ناف نوزاد در طول زایمان: در این حالت ممکن است مادر در حین زایمان دچار خونریزی شود.
۴ خونریزی: تا حد ۵۰۰ سی سی طبیعی است. اگر میزان خونریزی زیاد باشد و مادر دیر به پزشک مراجعه کند، احتمال اینکه جانش را از دست بدهد وجود دارد.
۵ تغییر فرم دستگاه تناسلی: افتادگی مثانه یا پارگی قسمت انتهایی واژن، عمدتا در خانم هایی که زایمان های متعدد داشته اند یا جنین درشت دارند دیده می شود.
۶ عفونت
۷ فشار خون بالا
۸ درد شدید: یکی از روش های کنترل درد، تزریق داروی مسکن داخل عضله است. روش دوم استفاده از گازهای تنفسی است و درد زایمان مادر با تنفس این گاز تا حدودی کاهش پیدا می کند. روش سوم، ایجاد بی حسی از طریق اپیدورال در ناحیه کمر است. داروی بی حسی با استفاده از سوزن باریکی از میان ستون فقرات مادر به داخل فضای اپیدورال تزریق شده و زائو دچار بیهوشی موضعی در ناحیه کمر می شود که این خود عوارضی را در پی دارد.
۹ تولد دیررس نوزاد در نتیجه تزریق داروی بی حسی: تزریق داروی بی حسی در فضای اپیدورال، زایمان را به تاخیر می انداز. یعنی اگر قرار است نوزاد در طول ۶ ساعت به دنیا بیاید، این زمان به ۸ ساعت تغییر پیدا می کند.
۱۰ ناتوانی مادر در زور زدن: تزریق داروی بی حسی باعث می شود تا مادر توان لازم برای زور زدن را نداشته باشد و پزشکان از فورسپس برای خارج کردن نوزاد استفاده کنند.
۱۱ استرس زیاد: تولد به موقع نوزاد و جلوگیری از آسیب های بعدی به بچه و مادر

عوارض بلندمدت:

۱ خونریزی های دیررس: یعنی ممکن است بعد از زایمان مقداری از جفت درون بدن باقی مانده و مادر بعد از چند روز دچار خونریزی شده و عفونت کند.
۲ افتادگی، شل شدگی و باز شدن واژن: خانم ها بیشترین شکایت را از این مورد دارند.
۳ عدم کنترل ادرار و مدفوع: عدم کنترل ادرار شایع تر است. عدم کنترل مفدوع در مادرانی دیده می شود که ماهیچه های اسفنکتر مقعدشان در موقع زایمان آسیب دیده باشد.

عوارض برای نوزاد:

۱ مرگ جنین در داخل رحم: اگر نوزاد به موقع متولد نشود، یا صدای قلب جنین افت کند و به کمتر از ۱۲۰ ضربه در دقیقه برسد و پزشک معالج این احتمال را بدهد که بچه تا ۱۰، ۱۵ دقیقه آینده به دنیا نخواهد آمد، در این صورت جنین داخل رحم مادر جانش را از دست می دهد.
۲ خونریزی و شکستگی جمجمه نوزاد: وقتی خروج جنین با مشکل مواجه شود، پزشکان با استفاده از یک وسیله فیزیکی به نام فورسپس یا دستگاه مکش، نوزاد را از شکم خارج می کنند. از این وسیله نباید افراد غیرمتخصص استفاده کنند چرا که بعضا باعث به وجود آمدن آسیب هایی به مغز و جمجمه بچه و همچنین پاره شدن مجرای تناسلی مادر می شود.

مزایا

۱ جمع شدن سریع رحم
۲ سرپا شدن: اگر مادر بعد از زایمان طبیعی در قسمت انتهایی واژنش برش نداشته باشد، یکی دو ساعت بعد می تواند بنشیند. در صورتی که برش داشته باشد، با استفاده از مسکّن در کمتر از شش ساعت می تواند سرپا شود اما نمی تواند فعالیت های روزمره اش را داشته باشد.
۳ ارتباط بهتر نوزاد با مادر: در زایمان طبیعی چون نوزاد بلافاصله در آغوش مادر قرار می گیرد، نوزاد از اولین شیر مادر که به نوعی واکسن هم هست، تغذیه کرده و تکامل بهتری پیدا می کند. علاوه بر اینها مادر هر چه زودتر نوزادش را در آغوشش بگیرد، خونریزی پس از زایمانش کمتر خواهد بود.

فیلم زایمان طبیعی

سزارین

نوعی عمل جراحی است که در آن با برش دادن بخشی از پوست شکم، رحم باز شده و بعد از اینکه مادر تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد یا از ناحیه کمر بی حس می شود، جنینش به دنیا می آید.

عوارض کوتاه مدت:

۱ میزان خونریزی: هزار و حتی ۲ هزار سی سی. در خانم هایی که دوقلو یا چند قلو باردار بوده اند، خونریزی بیشتر اتفاق می افتد. برای این خانم ها همیشه باید خون آماده در اتاق عمل وجود داشته باشد.
۲ عفونت: در سزارین نسبت به زایمان طبیعی به دلیل وجود محل برش از درصد بالاتری برخوردار است.
۳ بیهوشی: ممکن است مادر نسبت به داروهای بیهوشی از خود حساسیت نشان دهد. مشکلات ریوی و تنفسی پیدا کند. حتی احتمال دارد دچار سردردهای شدید هم بشود.
۴ فشار خون بالا
۵ چسبندگی داخل رحمی: در سزارین بعدی، وقتی پزشک زائو را تحت عمل جراحی قرار می دهد، جنین خارج می شود اما جفت نه؛ چرا که جفت داخل عضلات رحم فرو رفته است. به همین علت پزشک مجبور می شود رحم را برای جلوگیری از مرگ مادر از شکم خارج کند.
۶ صدمه به احشای داخل شکم مادر در هنگام سزارین
۷ تشکیل لخته در عروق پاها: این لخته همراه با قرمزی و تورم است و عوارض ریوی ایجاد می کند. اگر این لخته درمان نشود، وارد جریان خون شده و آمبولی ریه می دهد. در نتیجه آمبولی ریه هم بیمار دچار تنگی نفس می شود و در خانم ها بسیار کشنده است. این لخته در خانم های چاق، کسانی که زایمان سزارین زیادی داشته یا زیاد استراحت کرده اند، دیده می شود.
۸ ارتباط نوزاد و مادرک عدم موفقیت کافی در شیردهی و گرفتن سینه مادر توسط نوزاد

عوارض بلند مدت:

۱ دیر تر جمع شدن رحم: در سزارین بیشتر است و علل مختلفی دارد. استفاده از داروهای بیهوشی، داشتن فیبروم های رحمی، خانم هایی که جنین درشت داشته یا دوقلو یا چند قلو باردار بوده و سزارین کرده اند.
۲ عفونت محل سزارین: در کسانی که کیشه آبشان پاره شده است یا درگیر ترشحات عفونت شده اند و علائمی مثل تب، قرمزی، تورم و خروج ترشحات چرکی از محل برش دارند. با این عوارض مادر نیاز مجدد به بستری شدن دارد.
۳ ضایعات پستانی: چون ترشح شیر در مادرانی که سزارین کرده اند، دیرتر اتفاق می افتد، بنابراین ضایعات پستانی همچون زخم شدن نوک پستان ها یا التهاب پستان ها در آنها بیشتر دیده می شود.
۴ افسردگی
۵ ناباروری ثانویه

عوارض برای نوزاد:

۱ عواقب کوتاه مدت: کم وزنی، نیاز بیشتر به مراقبت های ویژه، عدم تکامل دستگاه گوارش، زردی و اختلال تنفسی
۲ عوارض درازمدت: بیشتر به آسم، دیابت و چاقی مبتلا می شوند و خود چاقی زمینه ساز بروز بیماری های قلبی – عروقی و انواع سرطان ها خواهد بود.

مزایا

۱ میزان درد زایمان برای سزارین: در زایمان طبیعی درد پیش از زایمان و پس از آن دیده می شود اما درد سزارین عمدتا پس از زایمان در محل برش حس می شود و به کمک مسکن های تزریقی و خوراکی می توان آن را رفع کرد.
۲ میزان استرس: کم

منبع:همشهری تندرستی

بررسی میان زایمان طبیعی و سزارین + فیلم زایمان طبیعی

بررسی میان زایمان طبیعی و سزارین + فیلم زایمان طبیعی

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 20:20

بیوگرافی و عکس های قدیمی و خانوادگی حسن روحانی

v,phkd , عکس خانوادگی حسن روحانی , همسر حسن روحانی

اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ :امروز برای شما بیوگرافی و عکس های قدیمی و خانوادگی حسن روحانی را قرار داده ام. امیدوارم از دیدن تصاویر به یاد ماندنی آقای حسن روحانی لذت ببرین.

بیوگرافی و عکس های قدیمی و خانوادگی حسن روحانی

بیوگرافی حسن روحانی :

حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، متولد ٢١ آبان ١٣٢٧ در شهر سرخه (سمنان)، دارای دکترای حقوق و سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم در حد اجتهاد است. وی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری نیز می‌باشد.

تحصیلات حوزوی حسن روحانی :

خارج فقه و اصول: با اساتیدی چون آیات عظام سید محمد محقق داماد (ره)، شیخ مرتضی حائری (ره) و سید محمدرضا گلپایگانی (ره) سطح عالی: با اساتیدی چون آیات عظام سلطانی (ره)، فاضل لنکرانی (ره) و شیخ محمد شاه‌آبادی (ره)

حسن روحانی

تغییر نام خانوادگی از فریدون به روحانی :

روحانی در کتاب خاطراتش که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ شده است، علل تغییر نام خانوادگی خود را از فریدون به روحانی چنین شرح می‌دهد:

وقتی در سال ۱۳۴۰ وارد قم شدم، دوستان طلبه به نام‌خانوادگی من ایراد می‌گرفتند و می‌گفتند: فردا که آیت‌الله شدید، مردم شما را آیت‌الله فریدون بخوانند؟! اصلاً این نام فامیل مناسب فعالیت آینده شما نیست و باید آن را تغییر دهید. برخی از دوستان هم نام‌خانوادگی «فریدون» را مناسب می‌دانستند و می‌گفتند: بسیاری از طلبه‌ها ۲ نام خانوادگی دارند، یعنی به نام فامیلی که در شناسنامه آنها ثبت شده است، خوانده نمی‌شوند، بلکه از آنان با نامی دیگر یاد می‌شود که به آن نام معروف شده‌اند. در نهایت تصمیم گرفتم نام فامیل خود را در حوزه تغییر بدهم ولی در شناسنامه تغییری ندهم؛ لذا با دوستان مختلف مشورت کردم تا بتوانم نام فامیل مناسبی انتخاب کنم. مثلاً یکی پیشنهاد می‌کرد نام خانوادگی خود را «اسلامی» انتخاب کنم و دیگری «امامی» یا «تشیعی» را مطرح می‌کرد. هر کس نامی را پیشنهاد می‌کرد تا در نهایت نام «روحانی» را برای خود برگزیدم و به اصرار دوستان سور هم دادم و از آن پس به همین نام معروف شدم. در دفتر مدرسه و دفتر شهریه مراجع نیز نام جدید من ثبت شد ولی برای مدتی عنوان «فریدون» را هم داخل پرانتز ثبت می‌کردند که این هم به‌تدریج برچیده شد و آن نام فامیل فراموش شد و دیگر همه مرا به اسم «حسن روحانی» می‌شناختند. پس از انقلاب، زمانی که به عنوان نماینده مردم سمنان وارد مجلس شورای اسلامی دوره اول شدم، مناسب دیدم نام‌خانوادگی خودم را در شناسنامه هم تغییر دهم و لذا در سال ۱۳۶۰ تقاضای تغییر نام فامیل کردم و نام‌خانوادگی «روحانی» به طور رسمی در شناسنامه من ثبت شد.

بیوگرافی حسن روحانی

تحصیلات دانشگاهی و مدارج علمی حسن روحانی :

دکتری (Ph.D) حقوق اساسی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو
(عنوان پایان‌نامه: The Flexibility of Shariah; Islamic Law)
فوق لیسانس (M.Phil) حقوق عمومی از دانشگاه کلدونیان گلاسکو
(عنوان پایان‌نامه: The Islamic Legislative Power)
لیسانس حقوق قضائی از دانشگاه تهران
وکیل پایه یک دادگستری (کانون وکلای دادگستری مرکز)
استاد پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک
منبع:وب سایت حسن روحانی

حسن روحانی و پدرش

عکس حسن روحانی و پدرش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 205 تاريخ : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 11:34

بیوگرافی عکس های جدید و خانوادگی محمود احمدی نژاد

hplnd kchn , عکس همسر و بیوگرافی محمود احمدی نژاد

اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ :امروز برای شما بیوگرافی عکس های جدید و خانوادگی محمود احمدی نژاد را قرار داده ایم. امیدوارم از دیدن عکس های محمود احمدی نژاد لذت ببرین.

بیوگرافی عکس های جدید و خانوادگی محمود احمدی نژاد

بیوگرافی محمود احمدی نژاد :

دکتر محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۳۵ در آرادان گرمسار در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد، وی چهارمین فرزند خانواده می باشد و در یک سالگی به همراه خانواده در محله نارمک تهران ساکن شد. پدر او به شغل آهنگری مشغول بود و از این راه خانواده را مدیریت می کرد. وی دوران تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در همین محله پشت سر گذاشت و با کسب رتبه ۱۳۲ در کنکور سراسری سال ۵۴ در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران تحصیلات عالی خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۶۵ در مقطع کارشناسی ارشد همین دانشگاه پذیرفته شد و در سال ۱۳۶۸ به عضویت هیات علمی آن در آمد وی در سال ۱۳۷۶ موفق به کسب درجه دکترا در رشته مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل گردید.

محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد طی سالهای تدریس در این دانشگاه که در دوران ریاست جمهوری نیز ادامه داشت راهنمایی دهها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های مختلف مهندسی عمران، راه و حمل ونقل و مدیریت ساخت را بر عهده داشته است.

بیوگرافی محمود احمدی نژاد

در سال ۱۳۵۹ ازدواج کرده و بعد از مدت کوتاهی به همراه خانواده عازم آذربایجان غربی شد و در دوران تعطیلی دانشگاهها به علت انقلاب فرهنگی به عنوان معاون فرماندار و فرماندار در شهرستانهای ماکو و خوی به خدمت پرداخت و در اواخر این دهه به عنوان مسوول پشتیبانی جنگ در استانداری کردستان و بعد به عنوان مشاور استاندار به خدمت مشغول بود، همچنین به مدت دو سال در جبهه های غرب در کسوتهای مختلف رزمندگی –مهندسی رزمی تا عملیات در عمق خاک دشمن -در دفاع مقدس ملت ایران مشارکت داشت.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

همسر محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 199 تاريخ : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 11:31

تورا بورا افغانستان مکان احتمالی حضور اعضا فراری داعش

تورا بورا افغانستان مکان احتمالی حضور اعضا فراری داعش

اخبار داعش :شکست های گروه تروریستی تکفیری داعش در عراق باعث شده تا اعضا داعش در تلاش برای فرار باشند. اکنون خبرهایی از احتمال حضور اعضا فراری داعش در تورا بورا افغانستان منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام :به نقل از وبسایت مصری “بوابه ویتو”، در پی عملیات آزادسازی موصل، گروهک تروریستی داعش به دنبال جایگزین مناسب برای این شهر است تا فرماندهان و عناصر خود را در آن مستقر کند.

این وبسایت مصری در ادامه افزود: فرماندهان داعش یکی از مناطقی را که قصد دارند بعد از موصل در آن مستقر شوند، منطقه کوهستانی “تورا بورا” در افغانستان است. این منطقه برای سال ها مکان امنی برای فرماندهان القاعده بود.

بنا بر این گزارش، داعش در وهله اول شرق سوریه را هدف گرفته تا عناصر خود را در مرکز خلافت خود در الرقه منتقل کند. ولی از آنجایی که راه ها به سمت مرزهای سوریه با عراق  توسط نیروهای عراقی و سوری رصد می شوند، تاکنون نتوانسته نقشه ها خود را  اجرا کند.

در همین راستا هم حیدر العبادی اعلام کرده است که مقصد بعدی داعش بعد از موصل، کشورهای عربی خلیج فارس و به ویژه عربستان خواهد بود.

داعش

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 197 تاريخ : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 11:27

نتیجه و شمارش ارای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶

نتیجه انتخابات 96 , نتیجه انتخابات ریاست جمهوری , رئیس جمهوری

اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ :در این مطلب نتیجه و شمارش ارای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ را قرار داده ایم. امیدواریم با حضور شما مردم انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیر با شکوه تمام به پایان برسد.

به گزارش میهن گرام :این مطلب به روز خواهد شد و نتیجه انتخابات ۹۶ بعد از شمارش و اعلام رای شما مردم در این مطلب قرار داده خواهد شد.

به لینک مقابل مراجعه کنید : http://mihangram.com/entekhabat-3.html

ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی :

۱ـ تعیین حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی بر مبنای جمعیت و مقتضیات اجتناب‌ناپذیر به‌گونه‌ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و همچنین شناخت مردم از نامزدها فراهم گردد.
۲ـ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت دو مرحله‌ای در صورت عدم کسب نصاب قانونی در مرحله اول.
۳ـ بهره‌مندی داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی با تقسیم برابر متناسب با امکانات در هر انتخابات حسب مورد از صدا و سیما و فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها و امکانات دولتی و عمومی کشور.
۴ـ تعیین حدود و نوع هزینه‌ها و منابع مجاز و غیرمجاز انتخاباتی، شفاف‌سازی منابع و هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان و تشکل‌های سیاسی و اعلام به مراجع ذی‌صلاح و اعمال نظارت دقیق بر آن و تعیین شیوه و چگونگی برخورد با تخلفات مالی.
۵ـ ممنوعیت هرگونه تخریب، تهدید، تطمیع، فریب و وعده‌های خارج از اختیارات قانونی و هرگونه اقدام مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی در تبلیغات انتخاباتی.
۶ـ ممنوعیت استفاده از حمایت و امکانات بیگانگان اعم از مالی و تبلیغاتی توسط نامزدها و احزاب و برخورد به‌موقع دستگاه‌های ذی ربط.
۷ـ پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و هرگونه اقدام مغایر قانون، منافع ملی، وحدت ملی و امنیت ملی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت حسب مورد به آنها به‌ویژه جرایم امنیتی، مالی و تبلیغاتی و اقدامات تخریبی ضد داوطلبان.
۸ ـ ارتقاء سطح شناخت و آگاهی و آموزش‌های عمومی و ترویج هنجارهای انتخاباتی و نهادینه کردن آن در فرهنگ عمومی و تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم به منظور افزایش مشارکت و حضور آگاهانه و با نشاط مردم و کمک به انتخاب اصلح.
۹ ـ تعیین چارچوب‌ها و قواعد لازم برای فعالیت قانونمند و مسؤولانه احزاب و تشکل‌های سیاسی و اشخاص حقیقی در عرصه انتخابات مبتنی بر اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران به نحوی که رقابت‌های انتخاباتی منجر به افزایش مشارکت آگاهانه، اعتماد، ثبات و اقتدار نظام شود.
۱۰ـ ارتقاء شایسته‌گزینی ـ همراه با زمینه سازی مناسب ـ در انتخاب داوطلبان تراز شایسته جمهوری اسلامی ایران و دارای ویژگی‌هایی متناسب با جایگاه مربوط از طریق:
۱ـ۱۰ـ تعیین دقیق معیارها و شاخص‌ها و شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در چارچوب قانون اساسی با تأکید بر کارآمدی علمی، جسمی و شایستگی متناسب با مسؤولیت‌های مربوط و تعهد به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی و قانون اساسی به‌ویژه التزام به ولایت فقیه و سلامت اخلاقی ـ اقتصادی.
۲ـ۱۰ـ شناسایی اولیه توانایی و شایستگی داوطلبان در مرحله ثبت‌نام به شیوه‌های مناسب قانونی و متناسب با هر انتخابات.
۳ـ۱۰ـ بررسی دقیق و احراز شرایط لازم برای صلاحیت نامزدها با پیش‌بینی زمان کافی در چارچوب قانون هر انتخابات از طریق استعلام از مراجع ذی‌صلاح و پاسخگویی مسؤولانه و به موقع آنها.
۴ـ۱۰ـ اتخاذ ترتیبات لازم برای به حداقل رساندن ممنوعیت حضور داوطلبان شاغل.
۵ـ۱۰ـ تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبر بودن نامزدهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان.
۱۱ـ نظارت شورای نگهبان بر فرایندها، ابعاد و مراحل انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله تأیید نهایی صلاحیت داوطلبان، رسیدگی به شکایات و تأیید یا ابطال انتخابات به منظور تأمین سلامت انتخابات، جلب مشارکت حداکثری و تأمین حقوق داوطلبان و رأی‌دهندگان با:
۱ـ۱۱ـ تعیین ساز و کارهای شفاف، زمان‌بندی شده و اطمینان‌بخش و فراهم کردن حضور داوطلبان یا نمایندگان آنها در تمام مراحل.
۲ـ۱۱ـ پاسخگویی مکتوب در خصوص دلایل ابطال انتخابات و رد صلاحیت داوطلبان در صورت درخواست آنان.
۱۲ـ بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در جهت حداکثرسازی شفافیت، سرعت و سلامت در اخذ و شمارش آراء و اعلام نتایج.
۱۳ـ تعیین ساز وکار لازم برای حسن اجرای وظایف نمایندگی، رعایت قسم‌نامه، جلوگیری از سوءاستفاده مالی، اقتصادی و اخلاقی و انجام اقدامات لازم در صورت زوال یا کشف فقدان شرایط نمایندگی مجلس در منتخبان.
۱۴ـ ثبات نسبی قوانین انتخابات در چارچوب سیاست‌های کلی و تغییر ندادن آن برای مدت معتنابه، مگر به ضرورت و با تصویب تغییرات با رأی حداقل دوسوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی.
۱۵ـ پاسداری از آزادی و سلامت انتخابات و حق انتخاب آزادانه افراد و صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس در قانون‌گذاری، نظارت و اجراء و نیز رعایت کامل بی‌طرفی از سوی مجریان و ناظران و برخورد مؤثر با خاطیان.
۱۶ـ ممنوعیت ورود نیروهای مسلح، قوای سه‌گانه اعم از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های تابعه آنها، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی انتخاباتی و جانبداری از داوطلبان.
۱۷ـ اجرای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط وزارت کشور و زیرنظر هیأت اجرایی مرکزی انتخابات به ریاست وزیر کشور، که ترکیب این هیأت و وظایف آن و همچنین ترکیب و وظایف هیأت‌های اجرایی استانی و شهرستانی را قانون مشخص می‌کند.
۱۸ـ تنظیم تاریخ و همزمانی برگزاری انتخابات‌های عمومی به گونه‌ای که فاصله برگزاری آنها حدود دو سال باشد و مراحل و ساز وکار اجرایی آن تا حد امکان یکسان و متحد صورت پذیرد.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک استان,نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری,نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری 92,نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان,نتایج آرا انتخابات ریاست جمهوری,نتایج آرا انتخابات ریاست جمهوری 92,نتایج آرا انتخابات ریاست جمهوری 88,نتایج آرا انتخابات ریاست جمهوری 1392,نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان,نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری 92, نویسنده : نیما toopsite بازدید : 197 تاريخ : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 11:24

ایجاد شدن حکومت نظامی در کرکوک

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :یک منبع امنیتی عراق از برقراری حکومت نظامی در منطقه “الدبس” در شمال غرب شهر کرکوک خبر داد.

اخبار

نیروهای امنیتی عراق حکومت نظامی در این منطقه را از ساعت ۶ شب تا اطلاع بعدی اعلام کردند، این تصمیم به دلیل حمله داعش به این منطقه اتخاذ شد.

عناصر این گروه تروریستی همچنین امروز به محلاتی در جنوب شهر کرکوک از جمله “دومیز” و “الاسری” حمله کردند، هنوز درگیری ها در این محلات بین تروریست های داعشی و نیروهای نظامی عراقی ادامه دارد و ده ها تن از تروریست ها در درگیری های کرکوک کشته شدند.

در پی حوادث شهر کرکوک، درجه هشدار امنیتی در منطقه اقلیم کردستان از جمله شهرهای اربیل و سلیمانیه بالا رفته و نیروهای نظامی زیادی هم از این اقلیم به شهر کرکوک اعزام شدند.

داعش از بیش از دو سال پیش تاکنون مناطقی در حومه جنوبی و غربی استان کرکوک در شمال عراق از جمله شهر “الحویجه” را در اشغال خود دارد و قوانین این گروه تروریستی در این مناطق اجرا می شود.

اخبار

توپ سایت...
ما را در سایت توپ سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما toopsite بازدید : 166 تاريخ : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 11:18